web analytics
خانه / نظر و سخن،خبر / نظر، سخن و خبر/ادبی-عمومی / اهدای جایزه تحصیلی و توانمند سازی

اهدای جایزه تحصیلی و توانمند سازی

وانکه سیمت نداد زر بخشش
وانکه پایت برید سر بخشش

دوستان عزیز
درود و سلام و وقت بخیر

با توجه به وضعیت اقتصادی و تنگنای معیشت مردم کشور عزیزمان و علاقه ی شخصی در حمایت آموزشی از دانش آموزان و دانشجویان کم بضاعت اخیرا با دو مورد خوب و حائز توجه روبرو شده و بنظرم رسید با شما در میان بگذارم .
۱- مجمع خیرین نخبه پرور فارس
این موسسه مردم نهاد دارای یک سازمان خوب با مدیران و کارکنان برجسته در شیراز بوده که بر اساس روند های از پیش طراحی شده و سیستم های مجرب و عقلایی نسبت به گزینش و حمایت با مکانیزم بورسیه شدن از متقاضیان تحصیل واجد شرایط نخبگی اما کم بضاعت حمایت می کند. شما می توانید با پرداخت و سپرده گذاری حدودا مبلغ ۱۲ میلیون تومان به ازای هر دانش آموز ، یک نفر را حمایت تا انجمن بنام و با پوستر شما به بورس گیرنده ( که ارتباط مستقیم وجود ندارد) اهدا نماید.
دو پوستر مرتبط با حمایت اینجانب و مرحوم پدرم را نه برای تبلیغ شخصی بلکه برای تبلیغ مجمع خیرین نخبه پرور و تشویق جنابعالی در حمایت از این انجمن ارسال نمودم.
در صورتیکه هزینه ی این نوع حمایت برای شما مقدور نیست ، می توانید مطابق با بند دوم حمایت کنید.
ارتباط با مجمع خیرین نخبه پرور فارس :
۰۷۱۳۶۲۴۲۹۱۸
لینک وبسایت

اینستاگرام

 

 

 

۲- مدرسه کودکان کار صبح رویش
این سازمان مردم­ نهاد نیز پس از اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیربط مانند وزارت آموزش و پرورش، اولین مدرسه تخصصی کودکان کار را راه­ اندازی کرده است .
این مؤسسه کار خود را با مطالعات و تحقیقات اولیه در خصوص معضلات کودکان کار و در معرض آسیب­‌های اجتماعی آغاز نموده و برآمده از دغدغه­‌های گروهی از متخصصین و فعالان کنشگر اجتماعی است که ایفای مسئولیت اجتماعی خود را در ایجاد فرصت برابر آموزشی برای کودکان کار و در معرض آسیب­‌های اجتماعی و جلوگیری از معضلات بعدی دیده اند.
در طرح حمایت شما می توانید از ماهیانه ۵۰ هزار تومان ( سالیانه ۶۰۰ هزارتومان ) بصورت موردی یا مستمر ، یک یا چند دانش آموز را تحت حمایت بکیرید.
در این خصوص یک ویدیو که مربوط به معرفی موسسه صبح رویش است را ارسال نموده تا در صورت صلاحدید و علاقه حمایت بفرمایید.
ارتباط با مدرسه صبح رویش:
۰۲۱۵۵۶۹۳۹۰۰
۰۹۴۲۲۰۹۴۲۴۰
لینک وبسایت

اینستاگرام

با احترام
فتاح پیرویان